torsdag 20 september 2012

Sandra Nyström Kör Folkrace

Jag kan inte helt ärligt förstå att jag gör detta. Hur vågar jag ens? 

Innan jag förklarar detta så vill jag bara säga Tack till Mats Persson och Simon Gren. Ni är verkligen toppen och tack för att ni hjälper mig med detta! 
Jag vet inte hur jag ska tacka dig nog för detta Simon! Du är helt enkelt Grym! TACK 
Jag vill bara tacka dig en gång till Mats. Det du har gjort för mig & pappa är så grymt snällt. TACK

Så, nu har jag samlat nog med mod, det tog bara två dagar..
Nu gäller det! denna gång ska jag inte fega ur..
Jag ska nu lägga upp ett videoklipp. Nej, det är inte en sminkvideo eller en kärleksförklaring till något. ( DET hade varit pinsamt)
Det är en film från min födelsedag, alltså 16 september. Jag spenderade min dag på bästa möjliga sätt. Med folkrace, folkrace och lite mer folkrace. Åkte upp till Munkfors och tränade lite. NERVÖST!! Det var första gången jag körde en folkracebil... Så no hating för detta. Detta är kanske mitt 300:ande varv? nej men detta är efter att ha tränat i drygt 1h. Hoppas ni tycker om den, om inte så kanske ni får er ett gött skratt!

2 kommentarer:

  1. Tycker det är så kul att du har börjat köra folkrace!! You go girl! xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aw va bra! :D men du får föja med och åka på isen till vintern! ;)

      Radera