lördag 8 september 2012

Häng ut!!!

Tjenare Tjenare!
Dagen spenderades först med en photoshoot i Stockholm. massa märkes kläder och grymt snygga högklackade skor.  Åhhhh gud, jag bara älskar den staden!!!!!

HAHA jag bara skoja. Eftersom det var Helg så var det Folkrace som stod på schemat! Jag var inte i Stockholm, jag hade ingen plåtning OCH VERKLIGEN INGA KLACK SKOR PÅ MIG. Jag gick runt i mina arbetsbyxor, LÅGA skor och en svart Speedway t-shirt. Det kan hända att ni får Dagens outfit för första gången bara för att ni inte ska tro att jag är en efterbliven modebloggare. Just sayin' 
Men denna gången så var det tävling i Töcksfors. Eftersom både min mobil och kamera svek mig efter halva dagen så blev det inte så många bilder men jag kämpade för att få några bilder. Sen tänkte jag kompensera det med att skriva lite mer. 

Tanken med detta inlägg vara i princip att bevisa att jag lever. Jag har sett att min statistik har börjat gå upp (Tackar!) 
Så jag tänkte bara säga att om ni hänger kvar i nån timme till så kommer det ett inlägg om dagens tävlig också. Jag ska försöka hitta nån bra bild och sen skriva några rader. Fast det kan hända att det kommer imorgon eftersom jag har lite andra saker att fixa ( Sorry !! )
Innan jag avslutar detta helt värdelösa inlägg så vill jag bara säga att jag aldrig har varit i stockholm ( no hating) och att jag inte vill att någon ska ta åt sig. Det är bara min personliga åsikt. 


Ps. Det blir ingen dagens look, Det är för mainstream. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar