fredag 7 september 2012

Long time no seen

Jag insåg att det var ganska längesen jag skrev något. Men vad ska jag skriva om då? Det känns som detta inlägg kommer bli.... Vad är det för ord jag letar efter... Juste... Tråkigt...
Just nu sitter jag på en klassisk mattelektion på älvkullen. vi håller på med ett kapitel som verkligen inte är logiskt! Eller vänta, det kanske är jag som inte fattar? Haha nej, så kan det ju inte vara! Dumma mig haha. Fet finns tre sorters människor i min klass på mattelektionerna. Folk som jobbar ihjäl sig. Folk som spelar data spel och folk som mig, letar ständigt efter något att göra utom matematik. Det är en ständig kamp. För alla som vill veta som slutar vi om 7 min (LYCKA)
Men måste nog lyssna på läraren nu. Han kanske säger något viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar