tisdag 2 oktober 2012

Min helg besående av Folkrace, Vänner och Geometri

Hejsan.
Nu är ni säker besvikna på mig. Det kom ingen uppdatering om någon tävling förra helgen. (Nu menar jag inte den som precis var utan den som var flr 9 dagar sen.) MEN jag vill bara påpeka att jag inte var på något tävling på hela helgen! (fy skäms) jag vet... det är hemskt.. Såklart så bestod ändå min helg av folkrace ändå! På lördagen var jag nämligen uppe i munkfors och tränade. Det gick bra! Dock hade det regnat hela natten och även lite underdagen så det var väldigt blött. Såååå jag hamnade i dicket och var överallt och sladdade. Mats fick hämta mig med hjul-lastaren två gånger. H-E-H-E..
Nu vidare till denna helg! På lördagen var jag iväg till Karlstad för att titta på denna härliga sport!
U-N-D-E-R-B-A-R-T
Mer om den tävlingen kommer i ett annat inlägg när mitt huvud inte är fyllt av vinklar och hur någon skulle vilja kunna räkna ut volymen på en 1/4 klot. Min söndag spenderade jag med att måla folkracebilen till helt nya färger och att gå på kurs! Så nu är det bara några pensel drag kvar och fem dagar kvar. N-E-V-Ö-S-T. På lördag smäller det. min debutant tävling.. JAg är anmäld till tävlingen i Munkfors men det ser inte ut som att vi får ihop någ mycket folk ( FAN).
Hoppas Hoppas Hoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar