torsdag 4 oktober 2012

Mariestad here I COME!

Hejsan!
I detta inlägg tänkte jag uppdatera er om vad som kommer att hända i helgen. Som du kanske ser så ska jag till Mariestad istället för Munkfors. Det var såhär, jag fick ett mejl igår från tävlingsledaren. I det mejlat stod det att tävlingen var inställd för att det var så få anmälda. (Tyvärr) Jag och pappa hade sett tidigare i veckan att det var tävling i Mariestad så vi prata på att jag skulle anmäla mig till den tävlingen om det inte blev något i Munkfors. Men när jag skulle gå in igår och anmäla mig så var tävlingen stängd!
Men jag ringde till tävlingsledaren och "återbudsmänniskan", jag berättade hur det låg tilloch frågade om jag fick tävla i deras tävling. Då vara den snälla damen i telefonen att det fick jag (!!!) Sedan lämnade jag personliga uppgifter till henne och nu är jag anmäld!!!
En nackdel är dock att anmälan sker vid 07:15 i Mariestad.. Eftersom min familj och jag bor i Forshaga (utanför Karlstad) så måste vi åka vid 05:20 typ.... Att gå upp vid 4 på morgonen känns inte helt bra men vad gör man inte för att få köra folkrace!

Här är en bild på min älskling:

1 kommentar:

  1. Folkrace... hade ingen aning om vad det var förrän nu. Man lär sig ngt nytt varje dag :-) Fin blogg!
    // Tina

    SvaraRadera