söndag 16 december 2012

Long time, no seen! ;D

Hejsan!
Nu var det längesen jag skrev här! haha. Om sanningen ska fram så har jag inte haft något att skriva om. Eftersom det är vinter så kör jag inga tävlingar, jag är inte på några tävlingar heller..
Det finns ju vintertävlingar men de är ofta långt bort, fruktansvärt kalla och jag har ingen bil. Jag fick ju låna en av super snälla Simon Gren, men jag vill gärna inte bli av med hans bil!

Jag kunde ju ha skrivit hur det gick för mig i Mariestad eller om hur tvådagars på Kalvholmen var, Fast nu har det gått så lång tid.. haha bra ursäkt!

Men ja vill bara säga tusen tack till alla mina läsare!! Fast att jag inte har uppdaterat sedan oktober så har jag minst 10 besökare per dag! helt sjukt! Så nu ska ni inte bli besvikna. Jag ska försöka uppdatera så ofta jag har någon vettigt att skriva om!

En sak som har sänt den senaste tiden är att vi har fixat en ny isbil! Det är en Volvo 940. Jag kommer dock inte bara använda den som isbil, utan även att övningsköra i den.
Så nu har jag en bil som jag kan köra!! Jippi!!




En bild på min skönhet.
+ en bild på min nya isbil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar