söndag 24 juni 2012

LISEBERG

Oj vad jag blogga! haha. Men det är så sjukt tråkigt när man inte har något bild lr video att lägga upp! Men nu har jag iallafall varit i Götlaborg med Massa roligt folk! Det var en dubbeldäcker och en mini buss som rulla från forshaga på Torsdags morgonen full med ungdomar! Otroligt roligt var det! Brände 850kr, go ångest har jag men det var det värt! 
Alla vet ju att jag är bäst.. Men i Liseberg bevisa jag det! jag vann Två kilo M&M ! 
ÄGD DANIEL! 
 Här kommer iaf en go bildbomb:


Jag och Gillberg somna i bussen!                  Malin och Daniel gjorde samma!

   Gillberg var uttråkad efter 15 mil i bussen



En ny vaken William ''Grillen'' Gillberg



Malin och Daniel bytte Glasögon. Sten c00la! Ja... Malin var det iaf.. 
 C00l..

 Lizette, jag och Sagha Inne på liseberg! vi ser kanske inte så glada ut men vi hade nyss åkt Atmofear..
Jag som är sten cool när jag dricker inne på BK!
Härmapan Sagha som lyckas se coolare ut! :(
Liz med sin jätte sockervadd  (snacka om att man fick mycket för pengarna)  Danne med sin enorma glass!     
Efter maten blev det SOOOOCKER (inom olika former)

(från vänster. Gillberg, Lizette, Sagha jag, Foto: Malin)
Lagomt blöta och glada efter Colorado och flum ride
De norrlänska Turisterna från Värmland! ( Gillberg och Jag)

På bussen hem så var alla lika övertrötta så så här sluta det..
( MAMMA; lugn, det är M&M..)
Av mästerfotografen: Malin Wärm Brandin,
Från vänster: Daniel, Jag och Gillberg


2 kommentarer:

  1. ååå vi måste åka tillbaka de va ju gör sköjj!!! :D och du å Gillberg måste använda era flaskor och få tillbaka eran norrländska! hahha :)

    SvaraRadera
  2. haha njaaaaaa MEn vi måste ju åka tbx :D :D :D

    SvaraRadera